Ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău din 15.11.2021, desfășurată în regim online (VIDEO)

   1214

Ordinea de zi a şedinţei din 15 noiembrie 2021:

1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii infecției COVID-19 în rândul populației municipiului Chișinău.

Raportor: Boris Gîlca, șef interimar al Direcției generale asistență socială și sănătate

2. Raport cu privire la desfășurarea procesului educațional în cadrul instituțiilor de învățământ general din municipiu.

Raportor: Andrei Pavaloi, șef adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport

3. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice.

Raportor: Vitalie Mihalache, șef interimar al Direcției generale transport public și căi de comunicație

4. Raport privind mersul lucrărilor în cadrul proiectelor S.A. „Apă - Canal Chișinău" realizate prin Programul BERD/BEI.

Raportor: Anatolie Lichii, director interimar al S.A. „Apă - Canal Chișinău"

6. Raport cu privire la sesizările recepționate prin intermediul platformei electronice EU.CHISINAU.md.

Raportor: Adrian Talmaci, secretar interimar al Consiliului municipal Chișinău