Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Organizarea şi funcţionarea administraţiei publice locale în realizarea bunei guvernări

   2562

În perioada 12 - 13 octombrie a.c., în contextul sărbătoririi Hramului oraşului Chişinău, Primăria municipiului Chişinău, în parteneriat cu Institutul de Ştiinţe Administrative din Republica Moldova, Institutul de Istorie, Stat şi Drept al Academiei de Ştiinţe a Moldovei şi Institutul de Ştiinţe Administrative „Paul Negulescu" din România va organiza Conferinţa ştiinţifică înternaţională „Organizarea şi funcţionarea administraţiei publice locale în realizarea bunei guvernări" şi Masa rotundă „Calitate şi performanţă în administraţia publică locală. Schimb de bune practici".

Evenimentele se vor desfăşura în incinta Academiei de Ştiinţe a Moldovei (bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, 1), cu începere de la ora 9.30. Ambele foruri se includ în cele patru secţiuni ale Sesiunii ştiinţifice anuale a Institutului de Ştiinţe Administrative din Republica Moldova cu genericul „Perpetua misiune a administraţiei publice de a fi în serviciul societăţii".

La lucrările conferinţei şi mesei rotunde vor participa reprezentanţi ai mediului academic şi autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale din Republica Moldova, România, Franţa, Canada, Italia, Macedonia, Polonia şi Cameroun. De asemenea, vor participa consilierii municipali, pretorii de sector, primarii localităţilor din componenţa municipiului Chişinău, şefii subdiviziunilor Consiliului şi Primăriei municipiului Chişinău.   

Direcţia Relaţii Publice,
Primăria mun. Chişinău