• Prima
  • /
  • Procesul decizional
  • /
  • Consultare publică a proiectului de decizie „Cu privire la aprobarea Regulamentului, organigramei şi structurii Direcţiei generale finanţe”
Remis spre consultare publică

Consultare publică a proiectului de decizie „Cu privire la aprobarea Regulamentului, organigramei şi structurii Direcţiei generale finanţe”

Data publicării: 02.05.2019 08:00

Etape

02.05.2019 08:00 Consultare publică a proiectului de decizie „Cu privire la aprobarea Regulamentului, organigramei şi structurii Direcţiei generale finanţe”

ANUNŢ

privind organizarea consultării publice a proiectului de decizie

 „Cu privire la aprobarea  Regulamentului,  organigramei şi structurii Direcţiei generale finanţe"

 

Direcția generală finanțe a Consiliului municipal Chișinău iniţiază, începând cu data de 02.05.2019, consultarea publică a proiectului de decizie „Cu privire la aprobarea  Regulamentului,  organigramei şi structurii Direcţiei generale finanţe".

Scopul proiectului este reglementarea activității Direcției generale finanţe.

Necesitatea elaborării şi adoptării proiectului de decizie este determinată de modificările și completările operate la Hotărârea de Guvern nr. 757 din 05.07.2004 „Cu privire la aprobarea Regulamentului-tip al direcţiei finanţe a unităţii administrativ-teritoriale".

Prevederile de bază ale proiectului sunt aprobarea Regulamentului,  organigramei şi structurii Direcţiei generale finanţe.

Beneficiarii proiectului de decizie sunt autoritățile/instituțiile publice.

Rezultatele scontate ca urmare a implementării deciziei supuse consultării publice sunt: asigurarea promovării și implementării politicii statului în domeniul finanțelor publice la nivel local, gestionării finanțelor publice în conformitate cu principiile bunei guvernări. 

Impactul estimat al proiectului de decizie: asigurarea funcționării Direcției generale finanțe în conformitate cu legislația în vigoare.

Proiectul de decizie este elaborat în conformitate cu legislaţia în vigoare:

Legea nr. 396-XV din 16.10.2003 privind finanţele publice locale, Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale nr. 181 din 25.07.2014, Legea nr. 136 din 17.06.2016 privind statutul municipiului Chișinău, Hotărârea de Guvern nr. 757 din 05.07.2004 „Cu privire la aprobarea Regulamentului-tip al direcţiei finanţe a unităţii administrativ-teritoriale".

Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate, până pe data de 28.05.2019, la adresa electronică:

olga.mocanu.dgf@cmc.md sau pe adresa MD-2012, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, 83. Persoana responsabilă de recepţionarea recomandărilor este Olga Mocanu, tel. de contact: (022) 226929.

Proiectul de decizie „Cu privire la aprobarea  Regulamentului,  organigramei şi structurii Direcţiei generale finanţe" şi materialele aferente sunt  disponibile pe pagina web oficială  www.chisinau.md, ataşat la anunţ, şi/sau la sediul Direcției generale finanțe a Consiliului municipal Chișinău, situat pe adresa  bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, 83.

 

Fișiere anexate:

Proiectul de decizie

Nota informativă

 

Documente anexate

ANUNŢ

privind organizarea consultării publice a proiectului de decizie

 „Cu privire la aprobarea  Regulamentului,  organigramei şi structurii Direcţiei generale finanţe"

 

Direcția generală finanțe a Consiliului municipal Chișinău iniţiază, începând cu data de 02.05.2019, consultarea publică a proiectului de decizie „Cu privire la aprobarea  Regulamentului,  organigramei şi structurii Direcţiei generale finanţe".

Scopul proiectului este reglementarea activității Direcției generale finanţe.

Necesitatea elaborării şi adoptării proiectului de decizie este determinată de modificările și completările operate la Hotărârea de Guvern nr. 757 din 05.07.2004 „Cu privire la aprobarea Regulamentului-tip al direcţiei finanţe a unităţii administrativ-teritoriale".

Prevederile de bază ale proiectului sunt aprobarea Regulamentului,  organigramei şi structurii Direcţiei generale finanţe.

Beneficiarii proiectului de decizie sunt autoritățile/instituțiile publice.

Rezultatele scontate ca urmare a implementării deciziei supuse consultării publice sunt: asigurarea promovării și implementării politicii statului în domeniul finanțelor publice la nivel local, gestionării finanțelor publice în conformitate cu principiile bunei guvernări. 

Impactul estimat al proiectului de decizie: asigurarea funcționării Direcției generale finanțe în conformitate cu legislația în vigoare.

Proiectul de decizie este elaborat în conformitate cu legislaţia în vigoare:

Legea nr. 396-XV din 16.10.2003 privind finanţele publice locale, Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale nr. 181 din 25.07.2014, Legea nr. 136 din 17.06.2016 privind statutul municipiului Chișinău, Hotărârea de Guvern nr. 757 din 05.07.2004 „Cu privire la aprobarea Regulamentului-tip al direcţiei finanţe a unităţii administrativ-teritoriale".

Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate, până pe data de 28.05.2019, la adresa electronică:

olga.mocanu.dgf@cmc.md sau pe adresa MD-2012, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, 83. Persoana responsabilă de recepţionarea recomandărilor este Olga Mocanu, tel. de contact: (022) 226929.

Proiectul de decizie „Cu privire la aprobarea  Regulamentului,  organigramei şi structurii Direcţiei generale finanţe" şi materialele aferente sunt  disponibile pe pagina web oficială  www.chisinau.md, ataşat la anunţ, şi/sau la sediul Direcției generale finanțe a Consiliului municipal Chișinău, situat pe adresa  bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, 83.

 

Fișiere anexate:

Proiectul de decizie

Nota informativă