Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău, desfășurată în regim online (VIDEO)

   1414

Ordinea de zi a şedinţei Primăriei din 04 octombrie 2021:

1.     Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii infecției COVID-19 în rândul populației municipiului Chișinău.
Raportor: Boris Gîlca, șef interimar al Direcției generale asistență socială și sănătate

2.    Raport cu privire la desfășurarea procesului educațional.
Raportor: Andrei Pavaloi, șef adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport

3.    Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice.  
Raportor: Vitalie Mihalache, șef interimar al Direcției generale transport public și căi de comunicație

4.    Raport privind situația de la Stația de epurare a apelor reziduale și controalele efectuate în ultima perioadă de contracarare a conectării ilicite la rețelele de apa și canalizare.
Raportor: Anatolie Lichii, director interimar al S.A. „Apă - Canal Chișinău"

5.    Raport privind implementarea recomanadarilor Curții de Conturi și rapoartele de Audit intern.
Raportor: Raisa Cototobai, șef al Direcției Audit intern

6.     Raport privind pregătirea fondului locativ către sezonul rece 2021-2022.
Raportor: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare

7.    Raport privind realizarea proiectelor din sectoarele capitalei.
Raportori: Pretorii de sector