• Prima
  • /
  • Procesul decizional
  • /
  • Masă rotundă pe tema: ”Programul de dezvoltare a sistemului de control financiar public intern”
Remis spre consultare publică

Masă rotundă pe tema: ”Programul de dezvoltare a sistemului de control financiar public intern”

Data publicării: 16.03.2018 08:00

Etape

16.03.2018 08:00 Masă rotundă pe tema: ”Programul de dezvoltare a sistemului de control financiar public intern”

Șefi de subdiviziuni structurale din cadrul autorităților administrației publice locale a municipiului Chișinău, pretorii de sector, precum și șefii de direcții din cadrul Aparatului Primăriei municipiului Chișinău au participat astăzi la o masă rotundă, prezidată de reprezentanți ai Cancelariei de Stat a Guvernului Republicii Moldova și ai Ministerului Finanțelor. Principalul subiect abordat în cadrul discuțiilor a fost Programul de dezvoltare a controlului financiar public intern în entitățile publice din cadrul administrației publice locale.

Viorica Pricop, secretar de stat la Ministerul Finanțelor, a ținut să remarce profesionalismul Unității de Audit din cadrul Primăriei Chișinău, care a promovat pe deplin și oferă mereu consiliere managerilor pe domeniile ce se referă la management financiar și control.

Sistemul de managementul financiar și control sunt niște tehnici și metode care trebuie să fie implementate de către managerii din sectorul public. Aceasta se referă la planurile anuale de activitate, obiective, indicatori de performanță, activități de control, riscuri etc.

În altă ordine de idei, reprezentantul Ministerului Finanțelor a declarat că responsabilitatea de bază pentru implementarea și dezvoltarea sistemului de management financiar și control aparține managerilor entităților publice, deși, fiecare angajat are nemijlocit anumite atribuții care se referă la acest subiect.

Eduard Vecvert, șef adjunct al Oficiului teritorial Chișinău al Cancelariei de Stat, a menționat că toate propunerile și sugestiile făcute în cadrul evenimentului, vor fi sistematizate întru-un raport către Guvern, pentru a fi luate în calcul la elaborarea de politici și de acte normative.

Evenimentul a avut loc în contextul întâlnirilor membrilor Guvernului și a funcționarilor publici de conducere de nivel superior din cadrul ministerelor în teritoriu, pe data de 16 martie 2018.

 

 

Șefi de subdiviziuni structurale din cadrul autorităților administrației publice locale a municipiului Chișinău, pretorii de sector, precum și șefii de direcții din cadrul Aparatului Primăriei municipiului Chișinău au participat astăzi la o masă rotundă, prezidată de reprezentanți ai Cancelariei de Stat a Guvernului Republicii Moldova și ai Ministerului Finanțelor. Principalul subiect abordat în cadrul discuțiilor a fost Programul de dezvoltare a controlului financiar public intern în entitățile publice din cadrul administrației publice locale.

Viorica Pricop, secretar de stat la Ministerul Finanțelor, a ținut să remarce profesionalismul Unității de Audit din cadrul Primăriei Chișinău, care a promovat pe deplin și oferă mereu consiliere managerilor pe domeniile ce se referă la management financiar și control.

Sistemul de managementul financiar și control sunt niște tehnici și metode care trebuie să fie implementate de către managerii din sectorul public. Aceasta se referă la planurile anuale de activitate, obiective, indicatori de performanță, activități de control, riscuri etc.

În altă ordine de idei, reprezentantul Ministerului Finanțelor a declarat că responsabilitatea de bază pentru implementarea și dezvoltarea sistemului de management financiar și control aparține managerilor entităților publice, deși, fiecare angajat are nemijlocit anumite atribuții care se referă la acest subiect.

Eduard Vecvert, șef adjunct al Oficiului teritorial Chișinău al Cancelariei de Stat, a menționat că toate propunerile și sugestiile făcute în cadrul evenimentului, vor fi sistematizate întru-un raport către Guvern, pentru a fi luate în calcul la elaborarea de politici și de acte normative.

Evenimentul a avut loc în contextul întâlnirilor membrilor Guvernului și a funcționarilor publici de conducere de nivel superior din cadrul ministerelor în teritoriu, pe data de 16 martie 2018.