• Prima
  • /
  • Procesul decizional
  • /
  • ANUNŢ privind iniţierea elaborării proiectului de decizie „Cu privire la aprobare Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de îngrijire socială la domiciliu şi a statelor de personal”
Remis spre consultare publică

ANUNŢ privind iniţierea elaborării proiectului de decizie „Cu privire la aprobare Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de îngrijire socială la domiciliu şi a statelor de personal”

Data publicării: 11.11.2019 08:00

Etape

11.11.2019 08:00 ANUNŢ privind iniţierea elaborării proiectului de decizie „Cu privire la aprobare Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de îngrijire socială la domiciliu şi a statelor de personal”

Direcţia generală asistenţă socială şi sănătate anunţă iniţierea elaborării proiectului de decizie „Cu privire la aprobare Regulamentului privind  organizarea şi funcţionarea Serviciului de îngrijire socială la domiciliu şi a statelor de personal". Proiectul dat urmează să reglementeze modul de organizare şi funcţionare a Serviciului de îngrijire socială la domiciliu, scopul, obiectivele acestuia, categoriile de persoane cu dreptul de a beneficia de Serviciul dat, precum şi, personalul Serviciului şi finanţarea acestuia. În vederea eficientizării procesului de elaborare a proiectului de decizie, solicităm respectuos implicarea activă a tuturor subiecților interesați prin prezentarea propunerilor în acest sens.

Propunerile urmează a fi transmise până la data de 29 noiembrie 2019, în format electronic, la adresa: marina.buga.dgas@cmc.md. Persoana de contact: Marina Buga, şef Secţie monitorizare, evaluare şi planificare strategică, tel. 022-227215. 

 

 

Documente anexate

Direcţia generală asistenţă socială şi sănătate anunţă iniţierea elaborării proiectului de decizie „Cu privire la aprobare Regulamentului privind  organizarea şi funcţionarea Serviciului de îngrijire socială la domiciliu şi a statelor de personal". Proiectul dat urmează să reglementeze modul de organizare şi funcţionare a Serviciului de îngrijire socială la domiciliu, scopul, obiectivele acestuia, categoriile de persoane cu dreptul de a beneficia de Serviciul dat, precum şi, personalul Serviciului şi finanţarea acestuia. În vederea eficientizării procesului de elaborare a proiectului de decizie, solicităm respectuos implicarea activă a tuturor subiecților interesați prin prezentarea propunerilor în acest sens.

Propunerile urmează a fi transmise până la data de 29 noiembrie 2019, în format electronic, la adresa: marina.buga.dgas@cmc.md. Persoana de contact: Marina Buga, şef Secţie monitorizare, evaluare şi planificare strategică, tel. 022-227215.