• vezi mai mult
    Direcţia generală locativ-comunală şi amenajare anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor publice vacante: Secţia salubrizare şi gestionarea deşeurilor: 1. specialist principal 2. specialist superior; Secţia controlul activităţii administratorilor blocurilor de locuinţe - specialist principal; Serviciul relaţii cu furnizorii - a) specialist superior, b) specialist ;Serviciul achiziţii publice - Şef serviciu Descarcă : româna     
  • Prima   /  Informații   /  Posturi vacante  /  Concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante în cadrul Direcţiei Municipale pentru Protecţia Drepturilor Copilului

    Concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante în cadrul Direcţiei Municipale pentru Protecţia Drepturilor Copilului

     09.06.2011 12:00    3103 Accesări    

    A N U N Ţ

     privind  desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante în cadrul Direcţiei  Municipale pentru Protecţia Drepturilor Copilului 

     

    În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova

    nr. 201, din 11 martie 2009, Direcţia municipală pentru protecţia drepturilor copilului  anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs:

    I. Specialist principal în protecţia familiei 

    • Depistarea familiilor social defavorizate, aflate în situaţie de risc şi elaborarea programelor pentru suportul acestora;
    • Perfectarea dosarelor copiilor pentru plasarea în instituţiile rezidenţiale;
    • Participarea în instanţele de judecată întru apărarea drepturilor şi intereselor copiilor şi familiilor social defavorizate;
    • Examinarea, în caz de necesitate, a condiţiilor sociale şi locative a familiilor defavorizate.

     II.Specialist principal în probleme de monitorizare, sinteză şi strategii

    • Elaborarea proiectelor, strategiilor anuale referitor la protecţia copilului aflat în dificultate;
    • Organizarea activităţilor de sensibilizare a opiniei publice referitor la situaţia copiilor aflaţi în dificultate;
    • Conlucrarea cu diverse organizaţii statale şi nestatale, în scopul deversificării serviciilor acordate copiilor şi familiilor în dificultate, obţinerea granturilor.

    III.Specialist principal în problemele  tutelei şi curatelei

    Sarcinile de bază:

    • Determinarea, evidenţa şi alegerea formei de protecţie a copilului aflat în dificultate;
    • Instituirea tutelei/curatelei asupra copiilor orfani şi rămaşi fără ocrotire părintească;
    • Adopţia;
    • Monitorizarea situaţiei copiilor aflaţi la evidenţă;
    • Recepţionarea, prelucrarea şi ţinerea în evidenţă a documentaţiei, corespondenţei, perfectarea răspunsurilor în termenii stabiliţi de lege şi a notelor informative ale  instanţelor ierarhic superioare.

    IV. Specialist principal, jurist

                Sarcinile de bază:

    • Asigurarea şi realizarea legislaţiei privind protecţia copilului;
    • Promovarea unui sistem coerent de programe, măsuri, activităţi, servicii profesionalizate de prevenire şi protejare a copiilor şi familiilor aflaţi în dificultate;
    • Acordarea asistenţei juridice întru apărarea drepturilor şi libertăţilor copilului, intereselor sale legitime prin furnizarea de informaţii privind sistemul de drept al Republicii Moldova, privind actele normative în vigoare, drepturile şi obligaţiile subiecţilor de drept, privind modalitatea de realizare şi valorificare a drepturilor pe cale judiciară şi extrajudiciară, acordarea de consultanţă în probleme juridice;
    • Reprezentarea Direcţiei în instanţele de judecată;
    • Înaintarea propunerilor şi participarea la elaborarea proiectelor actelor normative.

     

    Condiţiile de participare la concurs:

    • Să deţină cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul stabil în Republica Moldova;
    • Să cunoască limba de stat;
    • Capacitatea deplină de exerciţiu;
    • Fără antecedente penale;
    • Să nu fi fost destituit dintr-o funcţie publică sau să nu i se fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
    • Să nu depăşească limita vârstei de pensionare;
    • Studii: superioare juridice sau pedagogice;
    • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare cu privire la funcţia publică;
    • Cunoaşterea lucrului la calculator (Windows, Excel, Word);
    • Abilităţi: elaborarea programelor, comunicare, lucru independent şi în echipă;
    • Atitudini: disciplină, responsabilitate, flexibilitate, spirit de iniţiativă.

     

    Bibliografie

    1. Constituţia Republicii Moldova

    2. Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.

    3. Legea nr.25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public.

    4. Legea nr.16-XVI din 15. 02.2008 cu privire la conflictul de interese.

    5. Legea nr.436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală.

    6.Codul Familiei al Republicii Moldova

     

    Lista documentelor necesare ce urmează a fi prezentate:

    Candidaţii depun personal dosarul de concurs, care conţine:

    a) formularul de participare (anexa nr.1),

    b) copia buletinului de identitate;

    c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;

    d) copia carnetului de muncă;

    Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora.

     

    Termenul de depunere a documentelor.

     Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs, care va include proba scrisă şi interviul, este de 20 zile din ziua publicării anunţului.           

     

    Locul desfăşurării concursului.

    Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului este Direcţia Municipală pentru Protecţia Drepturilor Copilului a Consiliului municipal Chişinău, pe adresa: str. A.Vlăhuţă, 3, bir.14,  telefon de contact 22-60-98.

    Persoana de contact -Bostan Natalia, specialist principal în cancelarie şi resurse umane

     

     

     

     

     

      Anexa nr.1

    Formular

    de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante

     

    Autoritatea publică _______________________________________________________________________

     

    Funcţia publică solicitată__________________________________________________________________

     

    I. Date generale

     

    Nume

     

    Prenume

     

    Data naşterii

     

    Domiciliu

     

    Cetăţenia (inclusiv a altor state)

     

     

     

    Telefon

    serv. -

    domic. -

    mobil -

    E-mail

     

    Adresa poştală

     

     

    II. Educaţie

     

    Studii de bază:

     

    Nr.
    crt.

    Perioada

    Instituţia, localizarea, facultatea

    Specialitatea obţinută.
    Diplomă/certificat

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Studii postuniversitare/universitare (ciclul II):

     

    Nr.
    crt.

    Perioada

    Instituţia, adresa, facultatea

    Specialitatea, titlul obţinut.
    Diplomă/certificat

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Cursuri de perfecţionare/specializare în ultimii 4 ani:

     

    Nr.
    crt.

    Perioada

    Instituţia, adresa

    Denumirea cursului

    Diplomă/certificat

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Titluri ştiinţifice

     

     

     

    Lucrări ştiinţifice, brevete de invenţie, publicaţii etc.

     

     

     

     

    III. Experienţa de muncă

     

    Vechimea în serviciul public

     

    Vechimea în domeniul aferent funcţiei publice solicitate

     

    Experienţa de muncă aferentă funcţiei publice solicitate (începînd cu cea recentă)

     

    Perioada

    Organizaţia, adresa. Postul deţinut

    Atribuţiile şi responsabilităţile de bază

     

     

     

     

     

     

     

    Perioada

    Organizaţia, adresa. Postul deţinut

    Atribuţiile şi responsabilităţile de bază

     

     

     

     

     

     

     

    Perioada

    Organizaţia, adresa. Postul deţinut

    Atribuţiile şi responsabilităţile de bază

     

     

     

     

     

     

     

    IV. Calităţi profesionale (autoevaluare)

     

    Calităţi

    Nivel de dezvoltare şi manifestare

    înalt

    mediu

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    V. Calităţi personale (autoevaluare)

     

    Calităţi

    Nivel de dezvoltare şi manifestare

    înalt

    mediu

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    VI. Nivel de cunoaştere a limbilor

     

    Denumirea limbii

    Calificativ de cunoaştere

    cunoştinţe
    de bază

    bine

    foarte
    bine

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    VII. Abilităţi de operare pe calculator

     

    Programe

    Nivel de utilizare

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    VIII. Relaţii de rudenie

     

    Relaţii de rudenie cu funcţionarii autorităţilor publice organizatoare a concursului

     

     

     

     

     

    IX. Recomandări

     

    Nr.

    Nume, prenume

    Organizaţia, postul deţinut

    Tel., e-mail

    1.

     

     

     

    2.

     

     

     

    3.

     

     

     

     

    Declar, pe propria răspundere, că datele înscrise în acest formular sînt veridice. Accept dreptul autorităţii publice de a verifica datele din formular şi din documentele prezentate.

     

    Data completării formularului

     

    Semnătura 


    __________
    Hotărîrile Guvernului
    201/11.03.2009
    Hotărîre privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
    Monitorul Oficial 55-56/249, 17.03.2009