Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău

   1967

Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, convoacă, pentru ziua de luni, 12   februarie 2018, ora 8.30, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala Rotundă a Primăriei.

Ordinea de zi a şedinţei din 12 februarie 2018:

1.     Menţinerea ordinii publice;

Raportor: Silviu Muşuc,

Şef-adjunct al Direcţiei de Poliţie a municipiului Chişinău

2.     Trecerea în revistă a Procesului - verbal al şedinţei operative din 05.02.2018;

Raportor: Silvia Radu,

Primar general interimar al municipiului Chişinău

3.     Situaţia epidemiologică din municipiul Chişinău;

Raportor: Irina Banova, Şef-adjunct al Direcţiei generale asistenţă socială  

4.     Prezentarea Planului de acţiuni cu privire la securizarea participanţilor la trafic în oraşul Chişinău.

Raportor: Vitalie Butucel, şef interimar al Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie

5.     Prezentarea Caietului de sarcini a „Concepţiei de dezvoltare durabilă a infrastructurii transporturilor pentru teritoriul municipiului Chişinău", în vederea iniţierii procesului de licitaţie publică.

Raportor: Sergiu Borozan, Şef al Direcţiei generale arhitectură, urbanism şi relaţii funciare

6.     Diverse.