Pagina oficială a Municipiului Chișinău
  • Prima
  • /
  • Astăzi în oraș!
  • /
  • Comunicate de presă
  • /
  • Municipalitatea solicită persoanelor intern deplasate să prezinte actele necesare pentru examinarea chestiunii privind repartizarea apartamentelor în blocul locativ din str. Ginta Latină

Municipalitatea solicită persoanelor intern deplasate să prezinte actele necesare pentru examinarea chestiunii privind repartizarea apartamentelor în blocul locativ din str. Ginta Latină

   1703

În cursul şedinţei operative de la Primărie, viceprimarul Igor Lupulciuc s-a referit la chestiunea privind repartizarea apartamentelor din blocul locativ din str. Ginta Latină persoanelor intern deplasate. Potrivit responsabilului, în ultima săptămâna Comisia de lucru pentru examinarea dosarelor privind repartizarea apartamentelor în blocul respectiv s-a întrunit în două şedinţe. Membrii comisiei au stabilit că dosarele persoanelor intern deplasate din raioanele de est ale ţării care au nevoie de îmbunătăţirea condiţiilor locative sunt incomplete şi din ele lipseşte informaţia ce ar permite examinarea acestora. În acest sens, municipalitatea a solicitat persoanelor respective să prezinte, până la 23 noiembrie curent, actele necesare.

După cum a menţionat viceprimarul, până în acest moment doar 5 persoane au prezentat informaţia necesară. Miercuri, membrii Comisiei de lucru pentru examinarea dosarelor privind repartizarea apartamentelor din str. Ginta Latină, se vor convoca într-o nouă şedinţă. Igor Lupulciuc şi-a exprimat speranţa că în cadrul şedinţei extraordinare a Consiliului municipal Chişinău de joi va începe examinarea chestiunii respective, ea fiind deja inclusă în ordinea de zi.  

Municipalitatea solicită persoanelor intern deplasate să prezinte următoarele acte:

1.     Adeverinţa, care confirmă faptul că acestea au fost forţate să părăsească locul de trai aflat pe teritoriul Republicii Moldova din stânga Nistrului (eliberat de Comisia republicană special creată în acest sens), în original;

2.     Extrasul din fişa locuinţei şi tabelul nominal de la locul de reşedinţă;

3.     Certificatul despre componenţa familiei, eliberat de gestionarul blocului locativ în care domiciliază;

4.     Certificatul eliberat de către Oficiul Cadastral Teritorial, care să confirme faptul că persoana şi membrii majori ai familiei nu deţine în proprietate imobile;

5.     Copiile actelor personale (adeverinţa de naştere, căsătorie, divorţ, deces, buletinul de identitate), cu prezentarea actelor în original, drept confirmare;

6.     În cazul în care persoana beneficiază de alte înlesniri - actul care confirmă acest fapt.

Actele urmează a fi prezentate personal, pe adresa str. M. Eminescu, 33, în cadrul secţiei Asistenţă locativă şi imobiliară a Direcţiei generale locativ-comunală şi amenajare. Telefon de contact - 22-01-59.

          Direcţia Relaţii Publice a                                19.11.2007

          Primăriei mun. Chişinău