Pagina oficială a Municipiului Chișinău

(Video) Ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău din 21 octombrie 2024

   1153

Ordinea de zi a ședinței:

1. Informație cu privire la conectarea instituțiilor din domeniul social și a fondului locativ din municipiul Chișinău la agentul termic livrat centralizat, în sezonul rece 2024-2025.

Raportor: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare

2. Informație cu privire la desfășurarea procesului educațional în cadrul instituțiilor educaționale din municipiul Chișinău.

Raportor: Andrei Pavaloi, șef-adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport

3. Informație privind situația din domeniul social la nivelul municipiului Chișinău.

Raportor: Vladimir Bolocan, șef-adjunct al Direcției generale asistență medicală și socială

4. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice din municipiul Chișinău.

Raportor: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale mobilitate urbană

5. Raport cu privire la desfășurarea Campaniei de salubrizare de toamnă în orașul Chișinău.

Raportori: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare, Tudor Gârbu, administrator interimar al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi”

6. Raport cu privire la menținerea ordinii publice în municipiul Chișinău.

Raportor: Andrei Moroi, șef Secție securitate publică, Direcția de Poliție Mun. Chișinău

7. Raport privind situațiile excepționale în municipiului Chișinău.

Raportor: Oleg Melnic, șef al Direcției situații excepționale a mun. Chișinău