Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău

   2036

Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, convoacă, pentru ziua de luni, 2 aprilie 2018, ora 8.30, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala Rotundă a Primăriei.

Ordinea de zi a şedinţei din 2 aprilie 2018:

1.      Prezentarea informaţiei privind accesul către blocurile de locuinţă pentru autospecialele de intervenţie la incendiu.

Raportor: Vitalie Grabovski,

Şef al Direcţiei situaţii excepţionale a municipiului Chişinău

2.      Prezentarea auditului privind achiziţiile publice pentru anii 2016 - 2017.

Raportor: Roman Vitiuc,

Şef al Direcţiei audit intern

3.      Prezentarea informaţiei privind utilizarea platformei electronice MTender.

Raportor: Ştefan Condrea

4.      Prezentarea informaţiei privind pregătirile către sărbătorile Pascale.

Raportor: Ludmila Boţan,

Şef al ÎM „Combinatul servicii funerare"

5.      Menţinerea ordinii publice;

Raportor: Silviu Muşuc,

Şef-adjunct al Direcţiei de Poliţie a municipiului Chişinău

6.      Situaţia epidemiologică din municipiul Chişinău;

Raportor: Irina Banova, Şef-adjunct al Direcţiei generale asistenţă socială 

7.      Trecerea în revistă a Procesului - verbal al şedinţei operative din 26.03.2018;

Raportor: Silvia Radu,

Primar general interimar al municipiului Chişinău

8.      Diverse.