Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău

   1952

Primarul general interimar al Chişinăului, Ruslan Codreanu, convoacă, pentru ziua de luni, 16 iulie 2018, ora 8.30, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala Rotundă a Primăriei.

Ordinea de zi a şedinţei din 16 iulie 2018:

1.     Prezentarea informaţiei privind valorificarea resurselor financiare destinare reparaţiei şi amenajării instituţiilor de educaţie timpurie.

a)     Reparaţia blocurilor alimentare şi sanitare;

b)    Reparaţia pavilioanelor;

c)     Lucrările de iluminat şi amenajare.

Raportor: Rodica Guţu,  

Şef al Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport

2.     Prezentarea informaţiei privind activitatea Centrelor comunitare din subordinea Direcţiei municipale pentru protecţia drepturilor copilului.

Raportor: Lucia Caciuc,

Şef interimar al Direcţiei municipale pentru protecţia drepturilor copilului

3.     Situaţia epidemiologică din municipiul Chişinău.

Raportor: Carolina Olaru, şef interimar al Direcţiei generale asistenţă socială şi sănătate  

4.     Activitatea Dispeceratului central municipal.

a)     Înregistrarea petiţiilor;

b)    Numărul petiţiilor;

c)     Adresările cel mai frecvent raportate.

Raportor: Anton Rotaru,

Şef al Dispeceratului central municipal

5.     Diverse.