Panouri cu informații utile pentru participanții la Sărbătoarea Hramul orașului Chișinău, amplasate la intrările în PMAN
Luni, 16 septembrie 2024, ora 11:00, va avea loc ședința operativă a serviciilor municipale.
Ședința se va desfășura prin intermediul platformei ZOOM.
Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei.
Ordinea de zi a ședinței:
1. Informație cu privire la lichidarea consecințelor ploilor torențiale.
Raportori: pretorii de sector, admistratorii regiilor municipale de profil
2. Informație cu privire la desfășurarea procesului educațional în instituțiile de învățământ din Municipiul Chișinău.
Raportor: Andrei Pavaloi, șef adjunct al Direcției generale educație, tineret
3. Informație privind situația din domeniul social și de sănătate la nivelul Municipiului Chișinău.
Raportor: Vladimir Bolocan, șef-adjunct al Direcției generale asistență medicală și socială
4. Informație cu privire la întreținerea drumurilor publice și a proiectelor de infrastructură rutieră din Municipiul Chișinău.
Raportor: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale mobilitate urbană
5. Informație cu privire la începerea Campaniei de salubrizare de toamnă în orașul Chișinău.
Raportori: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare, Tudor Gîrbu, administrator interimar al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi”
6. Raport cu privire la menținerea ordinii publice în Municipiul Chișinău.
Raportor: Andrei Moroi, șef Secție securitate publică, Direcția de Poliție Mun. Chișinău
7. Raport privind situațiile excepționale în Municipiului Chișinău.
Raportor: Oleg Melnic, șef al Direcției situații excepționale a mun. Chișinău