Linie telefonică, pentru reclamaţii la Regia Transport Electric Chişinău

http://www.chisinau.md/ro/linie-telefonica-pentru-reclamatii-la-regia-transport-electric-chisinau-20292_239283.html

Regia Transport Electric Chişinău a lansat o linie telefonică, prin intermediul căreia pasagerii care circulă cu toleibuzul pot face reclamaţii privind neregulile atestate în procesul de deservire a călătorilor.

Regia Transport Electric Chişinău a lansat o linie telefonică, prin intermediul căreia pasagerii care circulă cu toleibuzul pot face reclamaţii privind neregulile atestate în procesul de deservire a călătorilor.

Linia telefonică este (022) 20-42-05 şi funcţionează în regim non-stop. Accesând acest număr de telefon, cetăţenii pot afla informaţii privind circulaţia troleibuzelor - modificări de rute, graficul de circulaţie, probleme apărute în trafic etc. sau pot face reclamaţii privind calitatea serviciului prestat.

În zilele de lucru, între orele 8.00-20.00, cetăţenii vor comunica cu un operator, iar în restul timpului - mesajele vor fi înregistrate pe robotul telefonic. Dacă solicitanţii îşi vor lăsa datele de contact, aceştia vor fi contactaţi în particular.

Direcţia Relaţii Publice,
Primăria mun. Chişinău

 

06.11.2012

© 2024. Pagina oficială a Municipiului Chișinău. Toate drepturile rezervate. Dezvoltat de Brand.md