Pagina oficială a Municipiului Chișinău

Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău

   2869

Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, convoacă, pentru ziua de luni, 11 decembrie 2017, ora 8.30, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala Rotundă a Primăriei.

Ordinea de zi a şedinţei din 11 decembrie 2017:

1.     Trecerea în revistă a Procesului - verbal al şedinţei din 04.12.2017;

Raportor: Silvia Radu,

Primar general interimar al municipiului Chişinău

a)     Restabilirea învelişului asfaltic în urma surpării de pământ de pe str. Burebista, 36; 

Responsabil: Vitalie Butucel, şef interimar al Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie

b)     Prezentarea notei informative cu privire la accidentele rutiere pe trecerile de pietoni.

Raportor: Silviu Mușuc, Șef-adjunct al Direcției de Poliție a municipiului Chișinău

2.     Menţinerea ordinii publice;

Raportori: Silviu Muşuc,

Şef-adjunct al Direcţiei de Poliţie a municipiului Chişinău

3.     Situaţia epidemiologică din municipiul Chişinău;

Raportori: Mihai Moldovanu,

Şef al Direcţiei sănătăţii

4.     Situaţia privind starea ascensoarelor din oraşul Chişinău;

Raportor: Ion Stanciu,

Director al ÎM „Liftservice"

5.     Diverse.