• vezi mai mult
    Liceul Teoretic Cervantes – 70 de ani de la fondare   
    Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău   
    Primarul interimar, Silvia Radu, a participat la ședința Consiliul local Trușeni   
    Politicile pentru persoanele cu nevoi speciale şi suportul bugetar pentru anul 2018   
  • Prima   /  Presa   /  Comunicate de presă  /  Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău

    Şedinţa operativă a serviciilor Primăriei Chişinău

     10.11.2017    361 Accesări    

    Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, convoacă, pentru ziua de luni, 13 noiembrie 2017, ora 8.30, şedinţa operativă a serviciilor municipale.

    Ordinea de zi a şedinţei din 13 noiembrie 2017:

    1.     Analiza stării de lucruri la Primărie;

    Raportor: Silvia Radu,

    Primar general interimar al municipiului Chişinău

    2.     Menţinerea ordinii publice;

    Raportor: Silviu Muşuc,

    Şef-adjunct al Direcţiei de poliţie a municipiului Chişinău

    3.     Desfăşurarea campaniei de salubrizarea şi amenajare de toamnă în oraşul Chişinău;

    Raportori: Eliferii Haruţă,

    Şef al ÎM „Asociaţia de gospodărire a spaţiilor verzi";

    Petru Gontea,

    Şef al Direcţiei generale locativ-comunale şi amenajare

    Tudor Maniv, Şef al ÎM Regia „Autosalubritate"

    4.     Pregătirea municipiului Chişinău pentru sezonul de iarnă;

    Raportori: Petru Gontea,

    Şef al Direcţiei generale locativ-comunale şi amenajare

    Oleg Poiată,

    Şef al Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie

    Veaceslav Eni, Director general al SA „Termoelectrica"

    5.     Programul manifestărilor cultural-artistice consacrate sărbătorilor de iarnă;

    Raportor: Stela Mitriuc, Şef interimar al Direcţiei Cultură

    6.     Diverse.